If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В тая връзка, аз отскоро имам нова екстра - когато ключът е в положение контакт, независимо дали моторът работи или не, отварянето на жабката води до отваряне на багажника Е, за сметка на това лампата в жабката спря да свети,де... Почистването на буксата и тоководещите шини в кутийката не даде резултат.
Ами като се отвори жабката в движение какво става . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.
Ами като се отвори жабката в движение какво става . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.
Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя
Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя
Да не съм те разбрал. Щом екстрата е от Тоци бегали не е на добре. Аз имам екстра сензор за дъжд от тоци бегали :П
ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
Благодаря за отговорите!
ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
Благодаря за отговорите!
Ако имам още тъпи въпроси- ще пиша!
Успех!
Незнам какво се чудите за изгорелите кабели при положение ,че отзад в маншона всичко е давало на късо сигурно...
Comment