Известие

Collapse
No announcement yet.

Копчето на багажника спря да отваря...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
    В тая връзка, аз отскоро имам нова екстра - когато ключът е в положение контакт, независимо дали моторът работи или не, отварянето на жабката води до отваряне на багажника Е, за сметка на това лампата в жабката спря да свети,де... Почистването на буксата и тоководещите шини в кутийката не даде резултат.
    Ами като се отвори жабката в движение какво става . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.
    Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ivangenchev Покажи съобщение
      Ами като се отвори жабката в движение какво става . Аз този въпрос съм го решил, като използвам копчето за допълнителен сигнал на дистанционното на алармата и едно реле.
      Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
        Май не ме разбра - тази екстра е конструирана от инж. Тоци Бегали,но сработи след 16-та година, не съм я измислил аз... И моят багажник си се отваря от дистанционното, но не съм изолирал и бутона за отваряне от жабката, само дето вече се отваря и от вратичката . Добре поне, че не гасне двигателя
        Да не съм те разбрал. Щом екстрата е от Тоци бегали не е на добре. Аз имам екстра сензор за дъжд от тоци бегали :П
        Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

        Comment


        • #34
          ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
          Благодаря за отговорите!

          Ако имам още тъпи въпроси- ще пиша!

          Успех!
          Last edited by el cho; d.m.y г., 14:59.
          155, 1.8 8V TS, '93

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от el cho Покажи съобщение
            ХА ХА, майтап голям! До несветещата лампичка за номера идват 9 волта и нещо, което ме вкарва в голям размисъл, а лампичката дори и не мъждука, поне да почервенее жичката, ама не! Под таблото за бушони верно е салата от кабели. То даже не може и да ги поразпъне човек за да поогледа. На първо четене открих няколко с изгоряла изолация и окъсявали вероятно. Не мога да се начудя, за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Имал съм разни трошки, ама подобно нещо... Не ми се вярва чак пък толкова да са некачествени кабелите и изолацията им, а по- скоро явно греят. Ако е така, защо не са сложили по-дебели. Надявам се, че проблемите с кабелите са в куплунзи, връзки, маншони, а не по магистрални линии, защото не ми се вадят кабели из под мокети, табла и подобни. Пуста алфа, пуста любов. Докато тръгне ще ми изпили нервите, ама някакси с памук ти вади душата Днес вече отивам в гаража, паля мултицета и се почва голямото мерене!
            Благодаря за отговорите!

            Ако имам още тъпи въпроси- ще пиша!

            Успех!
            Незнам какво се чудите за изгорелите кабели при положение ,че отзад в маншона всичко е давало на късо сигурно...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              много си прав за което!
              155, 1.8 8V TS, '93

              Comment


              • #37
                За много години. А има ли някакъв вариант кабелите да се прекарат през вътрешния праг до багажника...за да се избегнат такива прекъсвания в шлауха

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от RomeoSpark Покажи съобщение
                  За много години. А има ли някакъв вариант кабелите да се прекарат през вътрешния праг до багажника...за да се избегнат такива прекъсвания в шлауха
                  Има ....с Bluetooth връзка


                  Честита Нова Година на всички колеги!
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment

                  Working...
                  X